Come As You Are

A játék...
Na ez nem lesz egyszerű...

Ha hivatalosak akarunk lenni, storybased minimalista action platformer thriller. De ez fáj. Amikor így gondolok arra ami a fejemben évek alatt össze állt, konkrét fizikai fájdalmat érzek.

Szüleim ismernek, tudják, hogy mindig jár valami máson is a fejem, mint a munkám, dolgaim, ahogy ők fogalmaznak, "a feladatod". 2016 mostoha év volt számomra. Nagyon sok szemszögből le kellett rombolnom hosszú évek falait, hogy újra alkossak mindent, de sok mindent létrehoztam, amit hosszú ideje tologattam kénytelen-kelletlen.

Ez a játék is ilyen, és most itt az ideje, hogy ki adjam magamból, mint egy bezoárt, amit túl rég óta szorongat a gyomrom, úgyhogy most össze írom amit tudok, és szépen heti frissítésekben közlöm ide is, aki akar követhet, segíthet, szívesen veszem.

Unreal Engine-t fogunk használni, mellé modellezéshez Maya Student verziót, illetve minden mást, amit út közben találunk, de hát erről úgyis mindig fogok írni. Technológiai alapról írni nehéz úgy, hogy messze nem az a szük keresztmetszetünk.

Jelenleg a szűk keresztmetszet a story és az azt körül vevő layerek összessége. Ennyi ideje tanulok game designt, és most itt az ideje ezt fel használni. Ennyi idő alatt természetesen sok részem be találta furakodni magát ebbe a történetbe, így biztosan sokat fogok ok-okozati összefüggésekről mesélni. De előbb a munka, utána a szórakozás.

Beszerzendők:

Egy összefirkálható "Az ember tragédiája", Örkény Egypercesek, ezen művek audio-könyvei egyaránt, inspirációnak megfelelnek. Zenei célra megfelelően ikonikus vagy különleges, netán témába vagó műveket keresni, public domain és azon túl is. Ezekből jó eséllyel Spotify playlist lesz egyenlőre, hogy BMV-n is tudjak vele haladni (busz-metró-villamos). Szükség van a storyboard kialakítására és a karakterdesign alapjainak megalkotására. Animációk felvázolására, és a "global feel" kialakítására. A mechanikai terveket ki kell alakítani papíron, majd ide is fel vezetni, főként a mozgás és a harcrendszer köré rendezve. DE tisztázzuk azért, itt a játék története a fő vonal, nem a mechanika, a harc, ilyesmi. Meg kell írni a szövegkönyvet is, de itt egyből többnyelvűségre lesz szükség, jegyzetelve a kulturális referenciákat.

 

Hát, ez jó mulatság, férfimunka lesz.

Címkék: game start